Ułatwienia dostępu

Przejdź do głównej treści

Informacja dotycząca reklamacji w Banku Spółdzielczym w Stopnicy

Bank Spółdzielczy w Stopnicy dokłada wszelkich starań aby zapewnić najwyższy poziom obsługi i satysfakcji swoich Klientów. jeżeli jednak oczekiwania nie zostaną spełnione , istnieje możliwość zgłoszenia reklamacji Dokładamy wszelkich starań aby jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem.

Kto może złożyć reklamację lub skargę?

Każdy Klient Banku – osoba prywatna, firma lub pełnomocnik – może złożyć reklamację lub skargę, jeśli coś budzi zastrzeżenia.

Reklamacja może dotyczyć:

  • Transakcji (np. przelewów, płatności kartą)
  • Kredytów i pożyczek
  • Rachunków bankowych
  • Innych usług bankowych

Reklamację możesz złożyć:

  • listownie: Pl. Piłsudskiego 27, 28-130 Stopnica
  • e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  • osobiście lub ustnie w placówce
  • elektronicznie przez e-Doręczenia: AE:PL-47966-84342-DWERF-19

Odpowiedź Banku:

Odpowiedzi udzielamy w terminie

  • do 15 dni roboczych od jej otrzymania jeśli dotyczy sprawy związanej z płatnościami i kartami
  • do 30 dni kalendarzowych w jeśli sprawa nie dotyczy realizacji zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej,

W uzasadnionych w przypadkach wymagających bardziej szczegółowych wyjaśnień maksymalny czas udzielenia odpowiedzi na zgłoszoną reklamację może wynieść:

  • 35 dni roboczych dla reklamacji związanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej, w szczególności reklamacji kartowych rozpatrywanych przy udziale Visa
  • 60 dni kalendarzowych od daty otrzymania reklamacji niezwiązanej z realizacją zlecenia płatniczego oraz wydania karty płatniczej.

W przypadku przedłużonego terminu rozpatrzenia reklamacji poinformujemy Cię o przyczynie opóźnienia, wskazując okoliczności, które muszą zostać ustalone oraz przewidywany termin udzielenia odpowiedzi.

Zgłaszane przez Klientów reklamacje rozpatrujemy nieodpłatnie.

Odwołania:

Po otrzymaniu odpowiedzi która nie spełnia Twoich oczekiwań możesz złożyć odwołanie w terminie 30 dni do Zarządu Banku Spółdzielczego w Stopnicy. Możesz również zwrócić się do:

  • Miejskiego Rzecznika Konsumenta lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta (przysługuje Klientowi posiadającemu status konsumenta);
  • Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego, działającego przy Związku Banków Polskich w celu pozasądowego rozstrzygnięcia sporu (przysługuje Ci jeżeli masz status konsumenta) w przypadkach roszczeń określonych w Regulaminie Bankowego Arbitrażu Konsumenckiego, dostępnym na stronie internetowej Związku Banków Polskich (zbp.pl);
  • Rzecznika Finansowego na zasadach określonych w Ustawie z dnia 5 sierpnia 2015 r. o rozpatrywaniu reklamacji przez podmioty rynku finansowego i o Rzeczniku Finansowym (w przypadku Klienta będącego osobą fizyczną);
  • Rzecznika Finansowego o przeprowadzenie postępowania polubownego na zasadach określonych w Ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich (w przypadku Klienta będącego osobą fizyczną)
  • Sądu Powszechnego.

Właściwym dla Banku organem nadzoru jest Komisja Nadzoru Finansowego z siedzibą przy ul. Pięknej 20, 00-549 Warszawa.

Formularz do pobrania.

Aktualności

Data publikacji:
Niedostępność usługi BLIK, Przelew na telefon, Express Elixir w dniu 6.09.2025
Data publikacji:
Informacja o grach hazardowych
Data publikacji:
Niedostępność usługi BLIK, Przelew na telefon, Express Elixir w dniu 3.08.2025

    Przydatne informacje

    Kursy walut

    Kursy walut - aktualne stawki sprzedaży i kupna
    Waluta Sprzedaż Kupno
    EUR 4.3747 4.1165
    USD 3.7275 3.5071
    CHF 4.6967 4.3615
    CZK 0.1806 0.1677
    NOK 0.3748 0.3480
    SEK 0.4012 0.3726
    GBP 5.0641 4.7304

    Stawki referencyjne

    WIBOR 1M
    5,01
    WIBOR 3M
    4,88
    WIBOR 6M
    4,73
    WIBOR 12M
    4,56

    Godziny przelewów

    Przelew przychodzący
    ELIXIR w sesjach:
    do godz. 11:00
    do godz. 14:00
    do godz. 15:15
    Sorbnet do godz. 15:15
    Express elixir
    (natychmiastowy)
    24H
    wewnętrzny do godz. 15:15
    Przelew wychodzący

     Elixir

    w sesjach:
    do godz. 11:00
    do godz. 14:00
    do godz. 15:15
    Ekspres ELIXIR
    (Natychmiastowy)
    24h
    SORBNET do godz. 15:15

    - Na rachunek w Banku

    - Na rachunek zrzeszenia
    BANKU BPS S.A

    do godz. 15:15
    wewnętrzny do godz. 15:15